標籤 (仍有近300文章待補上標籤)

牛腩麵啟示錄

分享一宗有趣味性的真人真事經歷。😁🍜

💡上次回港走進深水涉一間舊式牛腩麵店吃午餐,店內半滿,找到張一人細枱,前後枱也有客了。

向招呼我的五十歲以上的大媽叫了牛丸麵🍜,她即口呼叫下單便走到我後枱的客旁,用帶外省口音廣東話講, " 喂!咁忙著做乜野?唔好成日都忙著點樣去謀人地老婆啦 " 。

枱後客(我無轉身看,故不知他長相) 即搭嘴,"妳咪咁厚多事呀 !咪連妳都謀埋㗎!" 。

大媽即笑到心花怒放,又走到我前面的一枱,一個似八十歲多面容的老伯正在忙著食麵🍜。

大媽對著他說 "阿伯,做乜今日個樣好似瞓吾醒咁,琴晚失眠瞓吾著呀? " 

老伯即大聲回答 " 係呀!妳又吾陪我瞓,點瞓得著呀! " 大媽更笑到見牙吾見眼!

我繼續食我的麵🍜,我想店內其它客也繼續食麵🍜,店繼續有客來,來客繼續叫麵食🍜!*當然是叫牛腩麵啦🍜*

真是有趣的一天!風也繼續吹!🌬
🤓☕

睇完這個牛腩麵的故事,有無開啟左你地智慧又或食慾,都想去食番碗牛腩麵嗎?🍜😁🍴