標籤 (仍有近300文章待補上標籤)

愛鬥嘴人士2大面相特徵!

玄學面相 | 愛鬥嘴人士2大面相特徵!「嘴唇有粒珠,嗌交唔會輸」係真?


ETNet   黃美雲

在大城市,陌生人本應擦身而過,但偶爾也有惡言相向的。據個人觀察,談到口角,男人易動氣;女人則長氣。

最近我一位朋友就見識了女人嗌交的威力,順便為我提供了鬥嘴者在相學上好鬥的佐證。

朋友去續車牌,因最近榮升長者,得以排長者、殘障人士和客運業那一條「筍隊」,由於「人丁單薄」,他一入內便排到第二位置,前面有一中年女子,後面有位耆英闊太,闊太衣著光鮮,趁中年女子回頭時高叫:

「小姐,你咁年嘅年紀,唔應該排呢條隊喎!」

中年女子定一定神。答:

「我睇你都似識字嘅,你睇唔到「客運」兩個字咩?」

阿太發覺自己「睇漏」,不過輸理唔輸陣,「還拖」說:

「我睇你都係打工㗎啦,你揸住個快勞有咁大疊文件,都唔知要搞到幾時。你知啦!我地啲老人家唔企得耐、隨時暈低個噃!」

「阿太,你唔想企就搵人代你排啦!」

「我當然可以叫工人嚟排啦,但係佢排普通隊要等好耐㗎!」

朋友見兩女吵得興高采烈,深恐站在夾縫中受罪,唯有懇求中年女子:「你可唔可以讓我地兩個先辦手續呢?唔會阻你幾多時間嘅!」

女子見他態度良好,就答應了,不過朋友整個辦證過程中,兩女還是不停口角,朋友平日對相學也有點興趣,他觀察到兩人的口相皆有特異之處:

一、中年女子嘴型突出:凡唇型特別突出的人,非常愛說話,你若叫他們閉嘴,真是比死更難受。你可以觀察一下,在地鐵上常有全程都喋喋不休的人,無論男女,絕大多數是嘴部異常突出的,現象如下:

a.    他們會不斷重複自己

b.    論述多是個人觀感、往往欠邏輯

c.    說話常無關宏旨

d.    喜認叻,大言不慚

由於他們理據單薄,卻聲音響亮,所以是都市聲煞的重要來源!

二、闊太上唇起啄:即上唇中間有一粒如珠般突出的厚肉,坊間有「嘴唇有粒珠,嗌交唔會輸」的說法。為甚麼唔會輸呢?因為:

a.    他們得理不饒人,狂追猛打,唔贏唔收口;

b.    無理更勁,老羞成怒,大聲夾惡,甚至歇斯底里。

 

各位如果在任何有是非浮現的環境中與這兩種「口上長勝將軍」交手,就一眼認出是「天魔勁敵」,你最終也是有理講不清、棄甲兼曳兵!

作者:黃美雲


後話

有趣!喜歡這寫作手法,生動!也非脫離了現代日常生活型態。

没有评论: