標籤 (仍有近300文章待補上標籤)

玄學家不能講真話?

玄學家不能講真話

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今早開例會時,有同事話在週末時見到一個玄學家,佢話香港地運已過,樓市冇運行,仲叫我哋小心啲,如果可以,賣走一些物業。

  我對同事講,公司做了咁耐,冇搵人睇過風水,最緊要自己開心,在搬入公司現在寫字樓的時候,有玄學家話公司大廈是英雄塚,上一手大業主是大孖沙都做唔掂,我哋公司仔很容易反艇,我話我們膽正命平,冇做對唔住別人的事,做唔掂是自己學藝不精,唔關風水事,我們不是英雄,唔使驚,玄學家當然唔開心。

  我問玄學家將咁緊要訊息講畀我知,唔怕涉漏天機,輕則自傷,重則禍及家人,除非所講的不是真話,才不用擔心,玄學家當然沒有回應,做話我好人當賊扮。


後話

玄學家?現今坊間自稱為神童、天王、天后、大師者才街都是。講真話?講假話?講神話?或講鬼話或是笑話?巳見慣不怪。重要的是有幾多乎合實況?當然也曾有真功夫真章「術數」者多也是前輩長者級以上,早巳是塵歸塵土歸土了。

再者,下元九運不利地產樓市的玄學論,早巳流傳民間有三、五年以上多,人云亦云到並無甚麼秘密天機之類。到今天再來加熱炒作,也了無新意。

一命二運三風水,若命是要倒霉破產運,神仙也難救你!但仍有D大師話可以改命改運的,信者得救吧?!



没有评论: