標籤 (仍有近300文章待補上標籤)

算命先生半路亡,地理先生沒屋場?

看天下 - 施友朋 評論員
人心惶惶 活得淒涼

東网  on. cc    03月15日(二)

呢波疫情令人充分體驗港府抗疫嘅無能,太平盛世時,庸官自詡執行能力高,依家搞到一鑊泡,醫療系統崩潰,隔離措施不勝負荷,庸官之政策仍搖擺不定,確診市民求助無門,被迫在家隔離,同住家人鮮有不被感染。

特首林鄭日前表示,現時估計仍有超過30萬人在家檢疫或隔離,但30多萬可能是比較高估嘅數字。老朽相信,數字不會高估,只有低估,皆因自己認識嘅親朋好友,好多已經中招!起初聽到,個心都離一離,依家都慣咗,天佑善人,自求多福!多休息,做好衞生隔離,自然就會一天光晒!事實上,不是這樣又能如何?老朽身受其害,家人中招都係全靠自己,而老朽打去明愛醫院求更改覆診,由上月中打電話打到今日,打到手抽筋,又Email,都冇人睬你,都唔知何年何日先可以覆診!可想而知,真正急需攞藥救命嘅,只能自行去私院,冇經濟能力嘅,真係唔知點算好!

太平山在哭泣!事到如今,林鄭惟有認衰,指支援工作上處於「追趕」狀態,而香港面對嘅難題係人手不足。唉!香港明明係個國際都會、亞洲金融中心,依家搞到「風水先生無定葬,占卦先生半路亡」,你話陰唔陰功吖?社會上人心惶惶,一來隔籬左右都中招,擔心幾時輪到自己;二來疫情曠日持久,百業蕭條,打工仔好多收入減少,更多係手停口停,動態清零睇怕無望,自己荷包就大早清零,政府派一萬蚊消費券,又頂得幾耐?

基層市民嘅憂慮:活着,維持基本生活必需,都唔容易!個個月準時收三、四十萬元人工嘅高官,又怎能體會?實情係香港政府不缺錢,不缺資源,庸官口稱「打仗」,但欠的卻是打仗時嘅團結意志、覺悟和決心,香港遂萬劫不復!


後話

上文述及民生實況十分清晰,無須再解讀附評,也與術數無關。但所引的俗語卻十分有趣,值得補充幾句:

俗語說:

木匠師傅無凳座,道士家中鬼唱歌。
算命先生半路亡,地理先生沒屋場。


没有评论: