標籤 (仍有近300文章待補上標籤)

峰So玄理之有冇得移民?

至於看掌相論有無移民命,以下是從网絡所找到很不錯的資料,源自是香港蘇民峰師傅的心得和著作。有興趣者,可在网絡上找到他的專輯。







原文:

蘇民峰 峰So玄理 :有冇得移民

有 冇 得 移 民

新 正 頭 , 好 多 移  民  親 朋 戚 友 返 晒  過 新 年 。 其 實 好 多 人 掌 上 都 有 條 移 民 線 , 想 知 自 己 有 冇 移 民 機 會 , 就 要 識 睇  。


解 說 移 民 線 :

移 民 線 係 生 命 線 分 出   支 線 , 而 指 向 太 陰 丘 代 表 變 動 。

移 民 線 代 表 有 移 民 機 會 , 但 不 一 定 會 移 民 , 如 果 出 現  先 天 手 ( 左 手 ) , 則 代 表 移 民 會 發 生 在 30 歲 前 , 但 亦 可 以 代 表 會 出 國 留 學 。

後 天 手 ( 右 手 ) 有 移 民 線 , 代 表 此 移 民 機 會 發 生 在 30 歲 以 後 。

返 老 家 終 老

移 民 線 向 外 伸 延 後 , 尾 部 兜 回 向 金 星 丘 , 代 表  外 地 居 住 , 但 到 晚 年 會 回 到 出 生 地 終 老 。

居 於 外 地

生 命 線 有 多 條 稍 長  支 線 , 但 長 度 又 未 達 至 太 陰 丘 或 掌 邊 , 係 叫 「 外 地 居 住 線 」 , 代 表 一 生 常 會 在 外 地 居 住 , 線 愈 多 , 次 數 愈 頻 密 , 但 唔 代 表 會 移 民 外 地 , 甚 有 機 會 因 讀 書 或 工 作 而 經 常 到 唔 同 國 家 居 住 一 段 時 期 , 短 則 三 數 個 月 , 長 則 三 數 年 。

淺 而 不 清

代 表 呢 個 人 有 移 民 機 會 , 但 自 己 唔 多 願 意 去 外 地 居 住 或 移 民 , 有 機 會 亦 唔 願 走 , 所 以 條 移 民 線 亦 會 自 然 慢 慢 變 淺 , 甚 至 消 失 , 呢 類 情 況 多 數 會 出 現  左 手 。

異 鄉 終 老

移 民 線 出 現  後 天 手 ( 右 手 ) , 長 而 向 外 , 伸 延 至 太 陰 丘 , 或 屬 異 鄉 終 老  移 民 線 , 有 呢 種 線 代 表 移 民 後 再 返 故 鄉  機 會 極 微 。


後話

因网絡源並無附圖。我另附上倆圖可得知上述可謂生命線分出的支線,和那個是掌上的太陰丘,金星丘等位置。





 



没有评论: