標籤 (仍有近300文章待補上標籤)

亞運金牌得主就有能力公信力品評誰是良心風水師?

有線監製邀亞運金牌何宛淇介紹風水師? 錄音曝光遭怒斥欺騙市民
撰文:張寧兒
出版:更新:

人氣風水師傅七仙羽近年憑搞笑和親切形象極速上位,不但接綜藝節目接到手軟,更升格做廣告女王,又搞唱笑會又進軍電影圈,新戲《猛鬼3寶》宣傳如火如荼,同張敬軒、鄭欣宜、MIRROR等紅星都熟稔,七師傅長䄂善舞,曾自爆太高調惹行家眼紅落降頭針對,未知是否因事業再上一層樓,七師傅竟再惹來行家多番追擊!

事源是,有風水師傅爆料指,近日受一位有線電視監製邀請,與香港硬地滾球傷殘運動員何宛淇合作拍節目。該監製表示,因有見玄學界有不少「害群之馬」,「想俾市民認識好嘅玄學師傅,唔係想邀請你做Artist呀。」

這位名為許果朗的風水師傅今日於Facebook上載一段錄音對話,片段中該監製發送了何宛淇的資料給許果朗,指希望邀請5位玄學師傅作嘉賓,許果朗拒絕後,監製隨即解釋發出邀請原因:「(想)今次由呢位殘奧得主何宛淇嚟帶出良心經營嘅玄學師傅。」

他指希望許果朗考慮是否想幫人,「始終點解我哋開呢個節目嘅原因,係因為每一個行業都好嚴重良莠不齊嘅現象,喺三年嘅疫情底下,喺呢個市道下更加多人篤信玄學,但當中都可能有你哋行內嘅害群之馬,令好多市民蒙受損失,所以我哋希望藉住運動員嘅公信力嚟畀到市民一個好嘅選擇。」

該監製強調:「唔係話去到邀請你做Artist,唔好誤會咗先。咁我都知你唔係Artist,係師傅嚟㗎嘛,睇下你哋想唔想由奧運(亞運)金牌得主介紹你哋,等多啲人認識你哋。」許果朗質問:「等人認識我,定係幫大眾受騙?不受騙。」監製繼續說服對方,指每位師傅都經他嚴格挑選,「觀眾睇完個節目,如果佢哋都想搵一啲師傅幫手嘅,佢哋都想搵奧運金牌運動員介紹過嘅師傅呀,定佢哋都唔知係乜嘢嘅師傅呀?」、「唔好嘅(師傅)我都唔搵」。

監製希望邀請許果朗到有線電視大樓開工作會議,他說:「因為我必須要親自認識咗果朗師傅你,至可以正式幫你落實,因為我都有責任幫運動員去把關。」許果朗最終以「冇興趣」為由拒絕。

許果朗發文炮轟,似乎為錢不滿:「話我有良心可以幫人,我已經好客氣推架(㗎)啦,又話我太謙,既然有名氣咁當然係收錢啦,我去澳門拍玄學節目,每一集都有錢收呀!」又怒斥被指靠何宛淇上位:「仲話我要靠何小姐先可以比人認識!咁究竟係你要我幫市民?定係何小姐幫我呀?如果我要何小姐幫先有生意,咁我就唔係因為有良心才有人幫親啦!已經係一個不折不扣的神棍啦!如果係咁又何來良心企業呀!」

他無端拉人落水,意有所指道:「真係唔好當我LuLu!我個名冇七字架(㗎)!」、「我個名冇七字呀,你搵有七字個(嗰)位啦!」許果朗更公開呼籲何宛淇接拍節目前先三思。

許果朗曾亮相潘紹聰的網台節目《恐怖在線》,又曾接受傳媒訪問。翻查許果朗Facebook,這並非是他首次提到其他風水師,去年10月一篇文章中他以「數字仙女毛」稱呼並攻擊對方冇料。惟許果朗亦曾被公開投訴算命不準又收得貴,「完全冇料,乜都答唔到。」

《香港01》就此事查詢七師傅,七師傅直言不認識許果朗,並大方回應:「不值一提🙏」盡顯高EQ!


原文網址: 有線監製邀亞運金牌何宛淇介紹風水師? 錄音曝光遭怒斥欺騙市民 | 香港01 https://www.hk01.com/article/826863?utm_source=01articlecopy&utm_medium=referral


後話

上文句「(想)今次由呢位殘奧得主何宛淇嚟帶出良心經營嘅玄學師傅。」 ??

這是何類的邏輯?犯上深層次的矛盾?

殘奧得主何宛淇的知識和公信可在運動界項目和人事上,並非在玄學界!!須知,有良心經營嘅玄學師傅不一定有足夠真材實學!而玄學師傅有真材實學的可不一定有良心!如此,殘奧得主何宛淇如何有能力去品評何玄學大師有真材實學?有真的良心?

世上並無公認的良心指標,各人的良心指數認可性也各不同!尤其是滲入了功名利祿因素。

玄界江湖風風雨兩,混進娛樂界可笑裡刀,事是事非,更是搵食非易,並非有真材實學玄功術數學便是必勝一技。

没有评论: